Verzenden

Bij onze voorraadartikelen geldt: voor 15.00u besteld, dezelfde dag verzonden met PostNL. Als er meerdere artikelen zijn besteld, doen wij ons best om alles in één keer te laten bezorgen. Dan wordt de levertijd van uw hele bestelling in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd. Je zending wordt door ons aangemeld bij MyParcel en aangeboden aan PostNL. De bode van PostNL bezorgt het pakket op het door jou opgeven adres.

Je kunt het verzendadres apart opgeven van het factuuradres zodat u uw pakket ook op je werk of bij familie of vrienden kunt laten afleveren. Indien je betaalt via Klarna Factuur dient het factuuradres hetzelfde te zijn als het verzendadres. De verzendkosten worden lager naarmate je meer bestelt, vanaf een orderbedrag van 150 euro betaal je geen verzendkosten!

Is het al 15.00u geweest en wil je nog een bestelling doen die je snel nodig heeft dan kunt u ons bellen (0341-493779) of het dezelfde dag nog verzonden kan worden, misschien kunnen we dat dan nog voor je regelen. Dit is afhankelijk van de aard van de bestelling, het tijdstip en onze beschikbaarheid.

Verzendkosten in Nederland
Voor verzending van je bestelling in Nederland gelden de volgende tarieven:
Wij rekenen de volgende verzendkosten:
€ 6,95 bij orders van € 0 t/m € 49,99              
€ 5,00 bij orders van € 50,00 t/m € 99,99       
€ 2,50 bij orders van € 100,00 t/m € 149,99   
gratis bij orders van € 150,00 en hoger      
 
Buitenlands afleveradres
Voor bestellingen die verzonden worden naar België geldt een verzendtarief van € 9,25.
Voor bestellingen die verzonden worden naar Duitsland geldt een verzendtarief van € 9,25.
Voor bestellingen die verzonden worden naar Oostenrijk geldt een verzendtarief van € 13,25.
Voor bestellingen die verzonden worden naar Frankrijk geldt een verzendtarief van € 14,50.
Voor bestellingen die verzonden worden naar Italië geldt een verzendtarief van € 14,50.
Voor bestellingen die verzonden worden naar Zweden geldt een verzendtarief van € 17,50.

Voor verzending naar een ander land neem dan contact met ons op voor het tarief. 

MyParcelPostNL

 

 

 

 

 

 

PakjeGemak Afhaalpunt

Ben je overdag niet thuis of vind je het handiger om je bestelling zelf af te halen? Dat kan met de PakjeGemak bezorgservice van PostNL. Met ruim 2000 afhaallocaties in heel Nederland zit er altijd een afhaalpunt bij jou in de buurt, zoals Albert Heijn, Primera, Bruna, Postkantoor of één van de talloze andere aangesloten winkels.

De voordelen van PakjeGemak op een rij:

  • Je hoeft niet thuis te blijven voor het in ontvangst nemen van je bestelling.
  • Je kiest zelf op welke locatie je het pakket wilt afhalen.
  • Er zijn ruim 2000 afhaallocaties in heel Nederland.

 

Zo maak je gebruik van onze PakjeGemak service:

  1. Plaats de artikelen in je winkelwagen en klik op ‘Uw gegevens’.
  2. Login bij Mijn Verfze met je e-mailadres en wachtwoord of maak een account aan. Je kunt ook afrekenen zonder een account voor Mijn Verfze aan te maken en in het bestelscherm gewoon alle gegevens in te vullen.
  3. Kies bij ‘Verzendmethode’ voor ‘PakjeGemak afhaallocatie’.
  4. Kies in de PostNL pop-up, die automatisch verschijnt, de locatie die het dichtst bij jou in de buurt is.
  5. Rond je bestelling af. PostNL stuurt je een e-mail als het pakje voor je klaar ligt op de afhaallocatie. Het pakket ligt normaal gesproken de volgende werkdag vanaf 16.00 uur al op het afhaalpunt. Je kunt het pakket tot 3 weken na levering afhalen.

MyParcelPostNL

 

 

 

 

    

Afhalen in Ermelo

Je kunt er ook voor kiezen om uw bestelling af te halen in onze winkel in Ermelo. Je kunt deze optie selecteren tijdens het bestelproces.

 Je ontvangt van ons een bevestiging per e-mail zodra je bestelling klaarstaat. Vervolgens kun je de bestelling ophalen op vertoon van onze e-mail bevestiging.

 Het is dus belangrijk dat je onze bevestiging even afdrukt en meeneemt, anders kunnen wij de bestelling niet aan je meegeven.

    

Ben je niet tevreden met je aankoop, of heb je het verkeerde artikel besteld? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Een voorraadartikel zonder maatwerk kun je binnen 14 dagen na ontvangst van je pakket retouren aan ons met de retourservice van MyParcel. Maatwerkproducten zoals mengverf, raamfolie, tafelzeil en speciaal bestelde artikelen kunnen we niet retour nemen.

Neem, voordat je een product naar ons terugstuurt, altijd eerst contact met ons op via ons contactformulier of via info@verfze.nl. Wij verzoeken je om het product -indien redelijkerwijs mogelijk- ongeschonden, in originele verpakking en in stevige kartonnen verzenddoos of verzendenvelope naar ons te retourneren. Wij adviseren daarom altijd de verzenddoos of verzendenvelope en de originele verpakking zorgvuldig open te maken, zodat je deze eventueel weer kunt gebruiken om de bestelling terug te sturen. De portokosten voor het retourneren dien je zelf te betalen.


Annuleren

Het is uiteraard ook altijd mogelijk om een bestelling kosteloos te annuleren voordat de bestelling voor je is klaargemaakt. Er is geen sprake van annuleringskosten bij verfze.nl.